Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини в Община Мадан за една година
ОДОБРЯВАМ: …………/п/…………………..
Фахри Молайсенов
Кмет на община Мадан
ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА
ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ПРЕДМЕТ: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини в Община Мадан за една година”
СЪДЪРЖАНИЕ:
- 1. Решение за откриване на процедурата за възлагане на обществена поръчка № 3 от 05.04.2013 г. на Кмета на Община Мадан.
- 2. Обявление за обществена поръчка.
- 3. Указания към участниците и изисквания към офертите.
Пълно описание на предмета на поръчката, Гаранции.
- 4. Методика за оценяване на офертите.
- 5. Образец на предложение за изпълнение на показателите за комплексна оценка на офертите, Образец на ценово предложение.
- 6. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 от ЗОП и декларации по чл.47, ал.1, ал.2 във връзка с ал.4 от ЗОП – образец.
- 7. Декларация по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП – образец.
- 8. Декларация за срок на валидност на офертата.
- 9. Банкова гаранция за изпълнение на договор – образец.
10. Проект на договор.
ОБЩИ ПРАВИЛА
1. ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ НА ДОКУМЕНТАЦИЯТА
Документацията съдържа информация, която дава възможност на участниците да се запознаят с изискванията и условията за участие, правата и задълженията на участниците, необходимите документи, както и с проекто - договора за възлагане на дейността.
2. ВИД НА ПРОЦЕДУРАТА, ДАТА И МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ
Процедурата е открита процедура и ще се проведе съгласно Обявлението на 07.05.2013 год. от 1400 часа в Зала 310 в ОбА- гр. Мадан.
3. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ
Изисквания към кандидатите: Кандидат за изпълнител на обществената поръчка може да бъде лице отговарящо на следните изисквания:
- Да е регистрирано като търговец по смисъла на ТЗ и отговарящ на изискванията на раздел първи, глава четвърта от ЗОП към кандидат за изпълнител на обществена поръчка;
- Да е регистрирано по чл. 12 от Закона за храните и има внедрена, приложена и подържана система или процедури, съгласно чл. 18 от Закона за храните в Р България;
- Да притежава подходящи транспортни средства за транспорт на хранителни продукти/ да притежава необходимите разрешителни/ съгласно глава ІV, т.1, 6 и т.7 на Регламент ЕЕО № 852 от 2004 г. от 29.04.2004 г. и Наредба № 5 на МЗ и МЗГ.
Кандидатите доставят хранителни продукти задължително придружавани с документ, удостоверяващ годността за консумация на хранителните продукти /сертификати, спецификации, ветеринарни свидетелства или търговски документ/
съгласно изискванията на НАРЕДБА № 9 ОТ 16 СЕПТЕМВРИ 2011 Г. ЗА СПЕЦИФИЧНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ БЕЗОПАСНОСТТА И КАЧЕСТВОТО НА ХРАНИТЕ, ПРЕДЛАГАНИ В ДЕТСКИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ И УЧИЛИЩАТА, в сила от 20.09.2011 г.,издадена от Министерството на земеделието и храните, Обн. ДВ. бр.73 от 20 Септември 2011г., изм. и доп. ДВ бр.60 от 7 август 2012 г.
1. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат, който е:
1.1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:
а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253-260 от Наказателния кодекс;
б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;
г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;
д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;
1.2. обявен в несъстоятелност;
1.3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.
2. Възложителят може да отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат, който:
2.1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;
2.2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението , включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността ;
2.2а е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл.3, ал.2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;
2.3. има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
2.4. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;
2.5. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
3. Когато кандидатите или участниците са юридически лица, изискванията на т.1.1 и т.2.2, 2.5, когато е посочено от възложителя в обявлението, се прилагат, както следва:
3.1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон;
3.2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници;
3.3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон;
3.4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ;
3.5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон;
3.6. при едноличен търговец – за физическото лице – търговец;
3.6. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника;
3.7. в случаите по т. 1 – 7 – и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2.
4. При подписване на договора за обществена поръчка кандидатът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на обстоятелствата по т. т. 1 и 2.
5. Когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията по т.т. 1 и 2 в държавата, в която е установен.
6. При подписване на договора за обществена поръчка кандидатът, определен за изпълнител по т.5, е длъжен да представи документи за удостоверяване на обстоятелствата по т.т. 1 и 2 издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен.
7. Всеки кандидат в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. До изтичането на срока за подаване на офертите всеки кандидат в процедурата може да промени, допълни или да оттегли офертата си.
8. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в предложението на друг кандидат, не може да представя самостоятелно предложение.
9. Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, те също трябва да отговарят на изискванията по чл.48 ал. 1 от ЗОП и на ограниченията по чл.47 ал.1 и 2 от ЗОП, за което представят съответните доказателства.
10. Предложението се представя в запечатан, непрозрачен плик от кандидата или от негов упълномощен представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика на предложението кандидатът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс или електронен адрес, както и предмета на обществената поръчка.
Пликът предоставен с предложението трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:
1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя , отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите;
2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания;
3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника."
11. При приемане на предложението върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър.
12. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на кандидатите оферти, които са представени след изтичане на крайния срок или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват в регистъра.
13. Всички разходи по изготвянето и представянето на предложенията са за сметка на кандидатите.
УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ И ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОФЕРТИТЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
- I. УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ
Редът и условията, при които ще се избере изпълнител на обществената поръчка е съобразен със Закона за обществени поръчки.
ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТАТА
Всяка оферта задължително съдържа:
1/ Удостоверение за актуално състояние на кандидата /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от два месеца преди подаване на офертата или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за българско юридическо лице /разпечатка от електронния търговски регистър за основните обстоятелства, вписани по партидата/. Чуждестранните юридически лица следва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени и документ за регистрация по БУЛСТАТ;
2/ доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП - Копие от годишен финансов отчет за 2012 година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството /заверен с подпис и печат на участника/ и за техническите възможности по чл.51 от ЗОП – описани в т.ІІІ.2.3 от обявлението;
3/ декларации по приложените към документацията образци за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 от ЗОП, декларации по чл.47, ал.1, ал.2 във връзка с ал.4 от ЗОП и декларация по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП;
4/ Удостоверение за регистрация по Закона за храните; други документи, посочени в документацията / могат да се представят като ксерокопия, заверени с Вярно с оригинала, подпис и печат/;
5/ Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, извършени през последните три години /2010 г, 2011 г, 2012 г/, включително количество, стойности, дати и получатели, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Описание на техническото оборудване - валидни разрешителни от РИОКОЗ за превоз на хранителни стоки;
6/ списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива. Документите по точки от 1/ и 3/ включително се представят за всеки от подизпълнителите;
7/ срок за изпълнение на поръчката;
8/ предлагана цена;
9/ декларация за срок на валидност на офертата;
10/ копие от документа за закупена документация на участие;
11/ списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
12/ предложение за изпълнение на показателите за комплексна оценка на офертите.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по точки от 1/ до 3/ включително, се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ
- При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията, посочени в настоящата документация.
- Участникът трябва да проучи всички образци и условия в настоящата документация. Невъзможността да представи цялата информация, изискана в документацията или представянето на оферта, неотговаряща на документацията при всички случаи е риск за участника и може да доведе до отстраняването му.
- Офертата следва да отговаря на изискванията, посочени в настоящата документация и да бъде оформена по приложените към документацията образци.
- Представените образци в документацията за участие и условията описани в тях са задължителни за участниците. Офертата на участниците трябва да бъде напълно съобразена с тези образци.
- Вариантност на предложенията не се разрешава.
- Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основния участник.
- Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
- Офертата се подписва от лицето, което по закон или по договор за управление се явява легитимирано да представлява участника. Всички останали приложения към офертата се представят в оригинал или със заверка „Вярно с оригинала” от участника. Декларациите в офертата се подписват задължително от лицето, което по закон или по договор за управление се явява легитимирано да представлява участника. Декларации подписани от упълномощено лице или лица не се приемат за валидни.
- Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес.
10. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, същите са за сметка на участника. Той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от Възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника.
11. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса определен от него.
12. До изтичане на срока за получаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или оттегли офертата си.
13. Оферти, представени след изтичане на крайния срок, не се приемат от Възложителя.
14. Цените не се променят до окончателното изпълнение на договора, освен в случаите, посочени в Закона за обществените поръчки.
15. Всички разходи по изработването и представянето на офертите са за сметка на участниците.
РАЗГЛЕЖДАНЕ, ОЦЕНКА И КЛАСИРАНЕ НА ОФЕРТИТЕ
1. Приетите и регистрирани оферти се разглеждат, оценяват и класират от Комисия за провеждане на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка, назначена от Възложителя, по реда на чл.34 от ЗОП.
2. Комисията започва работа след получаване на списък с участниците и представените оферти.
3. Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и проверява за наличието на три отделни запечатани плика.
4. При отваряне на офертите най-малко трима от членовете на комисията подписват плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника.
5. Комисията отваря плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката и най-малко трима от членовете й подписват всички документи, съдържащи се в него. Комисията след това отваря плик № 1 с надпис „Документи за подбор” и оповестява документите, които той съдържа.
6. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по т. 3, 4 и т.5, както и при отваряне на ценовите оферти.
7. Комисията разглежда допуснатите оферти и ги оценява по критериите и методиката, посочени в настоящата документация.
8. Комисията класира участниците.
9. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник:
-за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;
-оферта, която не отговаря на изискванията на чл.56 от ЗОП.
10. Възложителят писмено уведомява участника, който е отстранен от участие в процедурата, като посочва и основанието за отстраняването му.
11. Възложителят обявява с мотивирано решение класирането на участниците и участника, определен за изпълнител, в срок от 5 работни дни след приключване на работата на комисията. Възложителят изпраща решението на участниците в 3-дневен срок от издаването му.
12. При писмено искане от участник възложителят е длъжен в 3-дневен срок от получаването му, да осигури достъп до протокола на комисията или да му предостави копие от същия.
13. Всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която изтекъл срокът за извършване на съответното действие, може да подава жалба по реда на чл.120 от ЗОП.
14. Възложителят може да изиска от класираните участници да удължат срока на валидност на офертите си до момента на сключване на договора за обществена поръчка.
СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
1. Възложителят сключва договор за обществена поръчка с участника, класиран от комисията на първо място и определен за изпълнител.
2. При отказ на участника, определен за изпълнител да сключи договор или наличие на обстоятелства по чл.42 от ЗОП, възложителят може да прекрати процедурата или да определи за изпълнител втория класиран участник и да сключи договор с него.
3. Договорът за обществена поръчка включва задължително всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител.
БАНКОВИ ГАРАНЦИИ
1. При подписване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнението на поръчката в размер и срок на валидност в съответствие с обявлението. Ако изпълнителят представи Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение на поръчката. Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по–малък от определения в настоящата процедура.
2. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
3. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка е в размер на 2 % от стойността на договора.
Гаранциите под формата на парична сума се внасят по банкова сметка на Община Мадан, функция Образование:
IBAN: BG16IABG74913178383900
BIG IABGBGSF
при "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон гр. Смолян, офис град Мадан с адрес 4900 гр. Мадан, обл. Смолян, ул. "Обединение" №8
или се представят във вид на банкова гаранция съгласно приложение към настоящата документация.
ИНФОРМАЦИЯ
1. Всички действия на възложителя към участниците са в писмен вид. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.
2. Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат Закона за обществените поръчки и Правилника за приложението му, условията посочени в документите от документацията за участие в процедурата.
ІІ.ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОФЕРТИТЕ
1. Участниците следва да представят оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка съгласно изискванията на Възложителя.
2. Офертата следва да бъде представена на български език.
3. Срок и място за подаване на офертите за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка:
Срок: до 12.00 часа на 07.05.2013 г.
Място: 4900, гр. Мадан, обл. Смолян, ул. „Обединение” № 14, етаж 2, стая 201 – „Канцелария на Зам. Кмета” .
МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНЯВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ И ОПРЕДЕЛЯЩИ КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА
Разглеждането, оценката и класирането се извършва в следната последователност:
1. Проверка за пълнота и съответствие на представените документи съгласно законовите изисквания, указанията към кандидатите и изискванията в обявлението от настоящата документация. Предложенията, които не отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие в процедурата се отстраняват след мотивирана обосновка от комисията и не се оценяват.
2. Разглеждане на пълнотата на Ценовото предложение на кандидатите. При това се съблюдава за съответствие на предложението с условията на процедурата, както и образеца на ценовото предложение. Предложенията, които имат несъответствие се отстраняват след мотивирана обосновка на комисията.
3. Оценка на предложенията на участниците по критерии се извършва в съответствие с критериите, които са както следва :
КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА
- Предложена най-ниска цена на продуктите в лв. - 70 т. за най-ниската предложена цена, а за всяка следваща по-висока цена от предходната със седем точки по-малко.
- Предложен най-дълъг срок на отсрочено плащане – 30 т. , а за всеки следващ по-малък срок от предходния - с три точки по-малко.
НАЧИН НА ОЦЕНЯВАНЕ
Класирането на предложенията се извършва по възходящ ред на получената оценка като на първо място се класира предложението с най-голям брой точки. Максималният брой точки, който може да се получи е 100 т.
При равен брой точки на двама или повече от двама участници в процедурата, приоритет ще има критерият за предложена най-ниска цена.
__________________________________________________________________
(наименование на кандидата)
ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА
ПОКАЗАТЕЛИТЕ ЗА КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ДО
КМЕТА НА
ОБЩИНА МАДАН
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН КМЕТЕ,
След запознаване с документацията за участие в процедурата за възлагане чрез открита процедура за обществена поръчка с предмет
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини в Община Мадан за една година”
Ние от ……………………………………………………………………………..…………..,
( изписва се името на кандидата)
Със седалище в гр.(с)…………………….., бул./ ул. …………………………….…….
Вписан във водените от Агенция по вписванията Регистри с идентификационен номер по БУЛСТАТ/ЕИК……………….., факс…………………….
Тел………………………………., e-mail : …………………………………………………….
Предлагаме да организираме и изпълним поръчката съгласно документацията за участие при следните условия:
- Максимална отсрочка за заплащане / в дни/ , считано от датата на издаване на фактурата - ……………..
- Предлаганата цена за изпълнение на поръчката поставяме в отделен запечатан плик с надпис „Предлагана цена”.
- Запознати сме с проекта на договора и приемаме условията му. В случай, че бъдем определени за изпълнител на обществената поръчка ще сключим
договор по приложения в документацията образец.
- Ние сме съгласни валидността на нашето предложение да бъде по посочения в обявлението за процедурата срок.
- Декларираме, че сме получили документация за участие и сме запознати с указанията и условията за участие в обявената от Вас процедура и изискванията на ЗОП и Правилника за приложението му. Съгласни сме с поставените от Вас условия и ги приемаме без възражения.
- Срокът за изпълнение на поръчката е за 12 месеца.
Дата:………………… Подпис:………………….
.....................................
(длъжност на управляващия дружеството на участника)
ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
ДО КМЕТА НА ОБЩИНА МАДАН
ГР.МАДАН, УЛ. „ОБЕДИНЕНИЕ” №14
Уважаеми Дами и Господа,
След запознаване с документацията за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка: Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини в Община Мадан за една година,
Ние:
………………………………………………………………………………………………………
/изписва се името на Кандидата/
…………………………………….…................. …………….……………..…………
/номер по съдебния регистър/ /ЕИК, БУЛСТАТ/
……………………………………………………………………………………….……………
/Седалище и адрес на управление/
Предлагаме следните цени за единица изделия и доставка, франко столовете на детски заведения:
№ |
ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ |
ЕД.МЯРКА |
КРАЙНА ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА /вкл. ДДС/ |
|
1. |
Хляб и тестени изделия: |
|
|
|
1.1. |
Хляб бял |
бр. |
|
|
1.2. |
Хляб типов |
бр. |
|
|
1.3. |
Макаронени изделия |
0.400 кг. |
|
|
2. |
Месо и месни продукти: |
|
|
|
2.1. |
Телешко месо |
кг. |
|
|
2.2. |
Телешки шол |
кг. |
|
|
2.3. |
Пиле |
кг. |
|
|
2.4. |
Пилешко филе |
кг. |
|
|
2.5. |
Пилешки бутчета |
кг. |
|
|
2.6. |
Кайма телешка |
кг. |
|
|
2.7. |
Кайма пилешка |
кг. |
|
|
2.8. |
Колбаси |
|
|
|
2.8.1. |
Траен салам |
кг. |
|
|
2.8.2. |
Салам телешки |
кг. |
|
|
2.8.3. |
Кренвирш телешки |
кг. |
|
|
2.8.4. |
Кренвирш пилешки |
кг. |
|
|
3. |
Риба |
|
|
|
3.1. |
Скумрия замразена, без глави |
кг. |
|
|
3.2. |
Хек/бяла риба |
кг. |
|
|
4. |
Млечни продукти |
|
|
|
4.1. |
Сирене |
кг. |
|
|
4.2. |
Кашкавал |
кг. |
|
|
4.3. |
Кисело мляко 2% |
0.400 кг. |
|
|
4.4. |
Прясно мФайлове за сваляне:
|